ceid

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jul 18 16:57:57 EEST 2006

On 2006-07-18 16:42, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:

> ε μα..

> Αυτό ήταν 90%. Φαντάσου.. ένα παιδάκι γκαυλομένο πήρε την μερίδα του
> λέωντος σε Developers στο Open Source software από το *BSD. Δεν είναι
> τραγικό? :^P αλλά ξέρουμε! BSD is about quality not amount.. aight? :)

Να σκοτώσω αυτό το thread με το χέρι από το mailman ή να απαντήσω και
γιατί η δίκη με την AT&T είχε πολύ κακό timing; [6]

[6] http://www.oreilly.com/catalog/opensources/book/kirkmck.html

Βασικά ΟΛΟΚΛΗΡΟ το ``Open Sources: Voices from the Open Source
Revolution'' [7] έχει ιστορικό και κοινωνικό ενδιαφέρον:

[7] http://www.oreilly.com/catalog/opensources/

> ? Βάλε tags -> <irony> ή κάτι τέτοιο να ξέρουμε πότε μιλάς σοβαρά!

Ειρωνικό ήταν το παραπάνω, προφανώς.

> [...]
> αν τον βοήθησε να βρει κάτι που να του αρέσει, αν η αγορά το εκτίμησε
> ανάλογα ή όχι.
>
> π.χ. Κύριε G. Keramidas (δεν θυμάμαι που μπαίνει ο τόνος έχουμε έναν
> πελάτη που τον λένε Κεραμιδά στο λογιστήριο :P κάθε φορά που του κόβο
> παραστατικά αναρωτιέμε αν ξέρει τι είναι το Emacs) η ενασχόληση σας με
> το FreeBSD φαντάζομαι πως μπήκε στο CV σας, αφού έχει άμεση σχέση με
> τον τομέα της πληροφορικής. Έως πιο σημείο πιστεύεται ότι βοήθησε στην
> εύρεση εργασίας στην Ελληνική αγορά? Θεωρείτε την θέση σας

Το βιογραφικό μου είναι online εδώ (``Κεραμίδας'' είναι το σωστό,
παρεπιπτόντως):

  http://people.freebsd.org/~keramida/resume.html	(English)
  http://people.freebsd.org/~keramida/resume.el.html	(Ελληνικά)

Η τρέχουσα εργασία μου, όπως λέει και στο βιογραφικό είναι ως Solaris &
γενικότερα UNIX-oriented developer για την εταιρεία Bytemobile[8].

[8] http://www.bytemobile.com/

Χωρίς να θέλω να μπω σε πολλές λεπτομέρειες (θα πρέπει να συνεννοηθώ με
τον εργοδότη μου κατά πόσο αυτό είναι εφικτό, έχει νόημα και είναι μέσα
στα θεμιτά όρια του τι μπορεί να αναφέρει σε δημόσιες λίστες κάποιος για
την εταιρεία μας), μπορώ να σας πω με σιγουριά ότι η ενασχόλησή μου με
το FreeBSD έπαιξε σίγουρα κάποιο ρόλο στην πρόσληψή μου (τόσο τα λίγα
πράγματα που έχω κάνει από πλευράς τεκμηρίωσης, όσο και η μικρότερη ή
μεγαλύτερη ανάμειξή μου στο FreeBSD Project).

Πιο πρόσφατα, σε ερώτησή που έκανα αν θα είναι εμπόδιο στη δουλειά μου
μια πιθανή υποψηφιότητα για το core team του FreeBSD, η αντίδραση ήταν
παραπάνω από θετική.  Γι αυτό υπάρχει άλλωστε και η τρέχουσα
υποψηφιότητά μου στις εκλογές του FreeBSD core team:

 http://election.uk.freebsd.org/candidates.html#keramida

Η απάντηση, λοιπόν, στο αν η ενασχόληση με free software & open source
software μπορεί όντως να επηρεάσει την επαγγελματική κατάληξη κάποιου,
αν ρωτήσετε τη δική μου (υποκειμενικότατη) γνώμη είναι:

"Βεβαίως.  Πάρα πολύ."