N.U.T. - Linux - Windows

Karjala karjala_lists at karjala.org
Fri Jul 7 08:18:15 EEST 2006

Έχω εγκατεστημένο το nut (network UPS tools) στο linux, όπου έχω
συνδεδεμένο και το UPS μέσω σειραϊκής θύρας και δουλεύει σωστά (είμαι
πολύ ικανοποιημένος απ' αυτό).

Τώρα θέλω να κάνω να σβήνει και ένα windows μηχάνημα που παίρνει ρεύμα
απ' το ίδιο UPS, όταν το ρεύμα πέφτει.

Σκέφτομαι λύσεις, αλλά όλο κάπου σκαλώνω:

* Μπορώ να φτιάξω κάποιο daemon στο Windows, ή κάποιο server που ακούει
σε κάποια πόρτα, με το Cygwin (μια και δεν ξέρω να προγραμματίζω σε
native MS), που μπορεί να διατάξει ένα shutdown.

Αλλά δε μπορώ να σκεφτώ τι πρέπει να ρωτάει αυτό το daemon και πού. Ή,
στην περίπτωση του server, δεν ξέρω πώς να κάνω το NUT να στέλνει στο
Win μηχάνημα την πληροφορία ότι έπεσε το ρεύμα.

Έχει προσπαθήσει κανείς κάτι αντίστοιχο;

Ευχαριστώ,
- Κ.