N.U.T. - Linux - Windows

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Fri Jul 7 08:49:00 EEST 2006

On Friday 07 July 2006 08:18, Karjala wrote:
> Έχω εγκατεστημένο το nut (network UPS tools) στο linux, όπου έχω
> συνδεδεμένο και το UPS μέσω σειραϊκής θύρας και δουλεύει σωστά (είμαι
> πολύ ικανοποιημένος απ' αυτό).
>
> Τώρα θέλω να κάνω να σβήνει και ένα windows μηχάνημα που παίρνει ρεύμα
> απ' το ίδιο UPS, όταν το ρεύμα πέφτει.

Θα μπορούσες να πεις στο software να εκτελεί κάποια εντολή η οποία να
μεταφέρει κάποιο αρχείο στο Windows μηχάνημα, στο οποίο να τρέχει ένα
scheduled job κάθε 1 λεπτό που να ελέγχει για την ύπαρξη του εν λόγω αρχείου.
Αν υπάρχει, το σβήνεις και αμέσως κάνεις shutdown το μηχάνημα.

Για να ανοίγει και μόνο του, είναι θέμα BIOS και ρυθμίσεων ACPI για το τι
τύπου shutdown θα κάνει το μηχάνημα (poweroff vs shutdown).

Το ανάποδο είναι επίσης εύκολο - δηλαδή να συνδέσεις το UPS στο Win μηχάνημα
και όταν καταλαβαίνει πως πέφτει το ρεύμα, να ειδοποιεί το GNU/Linux μηχάνημα
και αυτό να κλείνει gracefully. (με sshd, PuTTY και sudo).

-Α