SLIGHTLY OT: MS casestudy that's too funny to ignore!

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Jul 7 11:36:18 EEST 2006

Την 7/7/2006, Giannis Papadopoulos <ipapadop at inf.uth.gr> έγραψε:

> Μα δεν λέει αυτό. Βασικά δεν λέει καθόλου τι τρέχουν τα workstations,
> ασχολείται με το τι τρέχει ο server. Απλώς το γράφει τόσο χάλια που όλοι
> νομίζουμε ότι και τα workstations είναι linux-based.

Ναι, διάβασα πιο προσεκτικά το κείμενο και έχεις δίκαιο. Τα
workstations πρέπει να ήταν όλα windows.

Για την ακρίβεια εγώ διάβασα αυτό:

The firm was susceptible [to the blaster worm] because its Linux
systems had no critical updating mechanism or centralized virus
protection. The virus shut down the company's system for a full
workday

ενώ γράφουν αυτό:

The firm was susceptible [to the blaster worm] because its Linux [IT]
system had no critical updating mechanism or centralized virus
protection. The virus shut down the company's system for a full
workday

(αν δεν βρήκατε τι διαφορά -με το δίκιο σας- είναι το τελικό s στο
πρώτο systems)

> Η λογική τους είναι: δεν είχαμε Windows-based server και δεν μπορούσαμε
> να έχουμε πολιτική για updates στα workstations. Ως εκ τούτου, φταίει ο
> server που κολλήσαμε τον Blaster.

όσο για την λογική τους :-D :-D :-D ... δεν χρειάζετε να ασχοληθείς με
τις τεχνικές λεπτομέρειες των επιλογών της Environmatics για να
καταλάβεις γιατί είχαν προβλήματα. Είναι η κλασική μικρή εταιρεία που
μεγαλώνοντας δεν προσέχει καθόλου την τεχνολογική της υποδομή. Θεωρεί
ότι όλα θα παίζουν από μόνα τους, μετά κέγεται με το κουρκούτι και
μετά φυσάει και το γιαούρτι που λένε στο χωριό μου (το κουρκούτι είναι
ένας χυλός που σερβίρεται καυτός)
Συγκεκριμένα η Environmatics είχε "several" desktops και έναν server
χωρίς να έχει κάποιον με γνώσεις να τον υποστηρίζει. Εκ των υστέρων
(προφανώς στην πρώτη μινι-καταστροφή) ανέθεσε την υποστήριξη σε έναν
"εξωτερικό συνεργάτη". Ο εν λόγω "εξωτερικός συνεργάτης" άφηνε σοβαρές
τρύπες στο firewall και στο antivirus protection στα αρκετά  windows
desktop της. Άλλαξε τον server χωρίς να κάνει μελέτη απλά επειδή αυτός
ο "εξωτερικός συνεργάτης" το πρότεινε. Μετά αυτός ο "εξωτερικός
συνεργάτης" τους παράτησε γιατί ... έπιασε κανονική δουλειά... εδώ
γελάμε πολύ! Φανταστήτε σε τι άνθρωπο ανέθεσε όλες αυτές τις
αποφάσεις. Εδώ τελείωσε το "κάηκε με το κουρκούτι" και έπεται το
φυσάει και το γιαούρτι: μετά από όλα αυτά η διοίκηση δεν μπορούσε να
βρει έναν εξωτερικό συνεργάτη με βασικές γνώσεις Linux στην Αμερική
κάπου μετά το 2002... εδώ ξαναγελάμε (προφανώς οι τύποι ακούγανε Linux
Admin και από Pavlof's dog αντανακλαστικό φωνάζανε "παναγιά μου μη").
Με τέτοια μυαλά ΟΤΙ λειτουργικό και να επιλέξεις θα αποτύχεις.