courier-IMAP με 300.000 emails?

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Thu Jan 19 14:14:45 EET 2006

Antonios Christofides wrote:

> Κάτι που θυμάμαι ότι δεν λειτουργούσε καλά στον thunderbird ήταν το
> synchronization.

τι έχεις προσέξει για να το δοκιμάσω κι εγω?

> Αλλά ο thunderbird ούτως ή άλλως έχει κι άλλα προβλήματα.

δουλεύω με thunderbird σε windows περίπου 12 μήνες και σε linux περίπου
6 και δεν μ'εχει προβληματίσει - κάτι χαζά υπάρχουν (ας πούμε ο
ορθογράφος) αλλά όχι κάτι ουσίας. Μόνο τα saved searches που είχα
δοκιμάσει στο παρελθόν δεν μου δουλέψανε ποτέ (μέχρι και κράσαρε καμιά
φορά).

Έχεις κάτι άλλο να προτείνεις (δυστηχώς στην περίπτωση αυτή για windows)?