courier-IMAP με 300.000 emails?

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Jan 19 13:15:05 EET 2006

Nick Demou (enLogic) wrote:
> έχει δουλέψει κανείς courier-IMAP με τόσο πολλά emails σε έναν λογαριασμό
> (300.000 emails με όγκο στα 10GBytes απλομένα σε αρκετούς υποφακέλους -
> περίπου 40.000 emails το πολύ σε έναν φάκελο)
>
> έκανα μια δοκιμή με ένα υπο-φάκελο ο οποίος φορτώθηκε με 30
> χιλιάδες emails (10 φορές το κάθε email από το inbox μου) και ο συνδιασμός
> thunderbird στον client και Courier IMAP στον server φάνηκε να μην έχει πρόβλημα.

Τέτοια νούμερα δεν έχω δουλέψει, πάντως δουλεύω εδώ και καιρό Courier
IMAP στο server με καμιά 50αριά χρήστες, από τους οποίους ο κάθε
χρήστης βρίσκεται στο δικό του κόσμο, και ο Courier δεν έχει
δημιουργήσει ποτέ το παραμικρό πρόβλημα - ή αν έχει δημιουργήσει και
δεν το θυμάμαι, σίγουρα δεν υπήρχε corruption ή άλλη απώλεια
δεδομένων.  Είναι από τα πιο αξιόπιστα πράγματα που έχω δει στη ζωή
μου, και πώς να μην είναι, με την ιδιοφυή σύλληψη που λέγεται
Maildir.  Και αν ποτέ παρουσιαστεί πρόβλημα, αυτό σίγουρα βρίσκεται
στον client, οπότε με μια διαγραφή των αρχείων του client το σύστημα
ξαναφτιάχνεται μόνο του θαυμάσια.

Εκείνο που σίγουρα θα βοηθούσε το performance θα ήταν ένα καλό
filesystem.  Εγώ μάλλον είμαι οπαδός του xfs, άλλοι προτιμούν το
reiser4.  Πάντως τα δικά μου είναι ακόμα σε ext3.

Κάτι που θυμάμαι ότι δεν λειτουργούσε καλά στον thunderbird ήταν το
synchronization.  Αλλά ο thunderbird ούτως ή άλλως έχει κι άλλα
προβλήματα.