courier-IMAP με 300.000 emails?

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Thu Jan 19 15:49:39 EET 2006

Nick Demou (enLogic) wrote:
> έχει δουλέψει κανείς courier-IMAP με τόσο πολλά emails σε έναν
> λογαριασμό (300.000 emails με όγκο στα 10GBytes απλομένα σε αρκετούς
> υποφακέλους - περίπου 40.000 emails το πολύ σε έναν φάκελο)
>
> έκανα μια δοκιμή με ένα υπο-φάκελο ο οποίος φορτώθηκε με 30 χιλιάδες
> emails (10 φορές το κάθε email από το inbox μου) και ο συνδιασμός
> thunderbird στον client και Courier IMAP στον server φάνηκε να μην έχει
> πρόβλημα. Πλήν όμως αυτή ήταν απλά μια "εργαστηριακή" δοκιμή και αυτές
> οι άτιμες είναι μπαμπέσες - δεν σου λένε όλη την αλήθεια.

   Για τέτοιους μεγάλους αριθμούς μου φαίνεται πιο λογική λύση ο cyrus.
Δεν είμαι απόλυτα βέβαιος, αλλά αν θυμάμαι καλά ο Courier κρατάει όλα τα
μηνύματα κάθε folder σε ένα αρχείο, σωστά; Αντίθετα ο cyrus αποθηκεύει
ένα μήνυμα ανά αρχείο, οπότε δεν πρόκειται ποτέ να βρεθείς μ' ένα
τεράστιο mailbox. Όταν τον είχα δοκιμάσει --κάπου πριν την 1.5-- ήταν
πολύ βιτσιόζικος στην εγκατάστασή του, αλλά τώρα τελευταία έχω δει ακόμα
και rpm.

   Για τη μεταφορά, που ρώτησες σε άλλο mail, είχα δοκιμάσει παλιότερα
με αριθμό της τάξης των 3000 από Mozilla. Η μεταφορά γενικά δεν ήταν
ιδιαίτερα αξιόπιστη και σταμάταγε σε διάφορα σημεία για διάφορους λόγους
--χωρίς να ξέρω αν έφταιγε ο client ή ο server. Το αποτέλεσμα ήταν να
βρεθούν στον server πολλαπλά αντίγραφα του ίδιου μηνύματος από τις
διάφορες αποτυχημένες προσπάθειες, αλλά αυτό το λύνεις σβήνοντας με ένα
script τα διπλά αρχεία και στη συνέχεια κάνοντας reconstruct του mailbox.

	Χ/