ellinika sto mandriva linux

Panagiotis Palias palias at csd.uoc.gr
Fri Jan 13 00:06:19 EET 2006

Πιστιόλης Κωνσταντίνος wrote:

> χμ, εμένα στο slackware +kde δε μου δούλεψε ποτέ η αλλαγή με alt-shift
> αυτόματα, κι ούτε με us+el δουλεύει.
>
> Αλλά δουλεύει κανονικά αν δώσω από την κονσόλα (απλός χρήστης) αφού
> ξενικήσει το kde
> setxkbmap -layout us,el
> setxkbmap -layout us,el(polytonic) για να καθορίσω και variant
> (το -option grp:alt_shift_toggle το παραλείπω αφού το έχω ενεργοποιήσει
> από τις ρυθμίσεις πληκρολογίου του kde)
>
> Επίσης κάποιος μου έλεγε ότι για να ρυθμίσει ελληνικά με την
> πολυτονική διάταξη
> στο σύστημά του έγραφε:
> [...]
Στο δικό μου slackware δεν παίζει έτσι.
bash-3.00$ setxkbmap -layout us,gr
Error loading new keyboard description
bash-3.00$ setxkbmap -layout us,el
Με το el το παίρνει κανονικά. Χ 6.8.99.16
Η αλλαγή με alt-shift πετυχαίνει μόνο αν έχεις ενεργοποιήσει στο
keyboard για την ελληνική γλώσσα το latin layout. Τότε γίνεται μεν η
αλλαγή, αλλά χωρίς να αλλάζει η σημαία στην αμερικάνικη.