ellinika sto mandriva linux

Theophanis Mastakas mastakas at otenet.gr
Fri Jan 13 11:09:59 EET 2006

O/H Panagiotis Palias έγραψε:

> Στο δικό μου slackware δεν παίζει έτσι.
> bash-3.00$ setxkbmap -layout us,gr
> Error loading new keyboard description
> bash-3.00$ setxkbmap -layout us,el
> Με το el το παίρνει κανονικά. Χ 6.8.99.16
> Η αλλαγή με alt-shift πετυχαίνει μόνο αν έχεις ενεργοποιήσει στο
> keyboard για την ελληνική γλώσσα το latin layout. Τότε γίνεται μεν η
> αλλαγή, αλλά χωρίς να αλλάζει η σημαία στην αμερικάνικη.

Εκανα post το πρόβλημα μου και στο forum της Mandriva οπότε σήμερα πήρα
την παρακάτω απάντηση
απο τον site Admin της mandriva. Την στέλνω πρός ενημέρωση σας.

         There was a bug with the Greek keyboard layout in 2006.0's
X.org. It has been fixed by a security update just released a couple of
hours ago - it may not have made it to the mirrors yet, but if you do a
MandrivaUpdate later today or tomorrow, you should get a newer X.org
package which fixes the problem.

Θεοφάνης