ellinika sto mandriva linux

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Thu Jan 12 23:09:22 EET 2006

> Λοιπόν, πήγενε σε μια κονσόλα, και ως root γράψε
>
> kwrite /etc/X11/xorg.conf
>
> κοίτα στο σημείο InputDevice και κάντο κάπως έτσι...
>
> Section "InputDevice"
>     Identifier "Keyboard1"
>     Driver "kbd"
>     Option "XkbModel" "pc105"
>     Option "XkbRules" "xorg"
>     Option "XkbLayout" "us+el"
>     Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
> EndSection
>
> Αφού το αλλάξεις κάπως έτσι, κάνεις save και πατάς ctrl-alt-backspace
> (για
> [...]
χμ, εμένα στο slackware +kde δε μου δούλεψε ποτέ η αλλαγή με alt-shift
αυτόματα, κι ούτε με us+el δουλεύει.

Αλλά δουλεύει κανονικά αν δώσω από την κονσόλα (απλός χρήστης) αφού
ξενικήσει το kde
setxkbmap -layout us,el
setxkbmap -layout us,el(polytonic) για να καθορίσω και variant
(το -option grp:alt_shift_toggle το παραλείπω αφού το έχω ενεργοποιήσει
από τις ρυθμίσεις πληκρολογίου του kde)

Επίσης κάποιος μου έλεγε ότι για να ρυθμίσει ελληνικά με την πολυτονική
διάταξη
στο σύστημά του έγραφε:
setxkbmap us+el polytonic

πάντως στο πρόσφατο xorg-x11-6.8.99.902 που έστησα τελευταία σε ένα
slackware θέλει:
setxkbmap -layout us,gr
ή για συγκεκριμένο variant:
setxkbmap -layout us,gr -variant ,polytonic
...όχι, το κόμμα δεν είναι λάθος. Προφανώς χρησιμεύει για να δηλώσει σε
ποιά από
τις δυο διατάξεις ανήκει το variant

Στο Xkeyboard-config η διάταξη ονομάζεται gr κι όχι el και ο xorg
συγχρονίζεται με
αυτό. Στον εν λόγω server πάντως (6.8.99.902) παίζουν (ακόμη) και τα δύο.
Βασικά, έχουν "ανακατέψει" τα σχετικά αρχεία από τα δύο project...
Λογικά αν αναβαθμίσει κάποιος εγκαθιστώντας από πάνω το xkeyboard-config
θα του δουλεύει μόνο το gr.

Κώστας