Linux σε Pentium at 300MHz

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jan 10 17:47:16 EET 2006

On 2006-01-10 17:32, "Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:
> [...]
>
> " * πιστέυω ότι το OS/FOSS/ΕΛΛΑΚ είναι πολύ μα πολύ καλή ιδέα για
> ανάπτυξη λογισμικού (αλλά και σαν νοοτροπία γενικά για τεχνικά έργα)"
>
> " * δεν πιστεύω ότι αν φτιάξει κάποιος ένα OS/FOSS... πρόγραμμα είναι
> αυταπόδεικτα κατάλυλο για όλες τις χρήσεις και τεχνικά ανότερο από
> ότιδήποτε άλλο υπάρχει στη γη"
>
> " * Η μια και _μοναδική_ σύγκριση που έκανα _εγώ προσωπικά_ σε
> win2k/linux με ένα default installation του ubuntu έναντι ενος default
> installation w2k μου έδωσε μια σίγουρη αίσθηση ότι το ubuntu ήταν ελαφρά
> πιο αργό από τα win2k στο γραφικό περιβάλον του."

Μπορεί να είναι ΑΙΣΘΗΤΑ πιο αργά τα πράγματα εξαιτίας μόνο και μόνο ενός
πράγματος, αν μιλάμε για GUI:

                      « Drivers κάρτας γραφικών »

Στα Windows, συνήθως, οι drivers είναι από τον κατασκευαστή της κάρτας
γραφικών κι εκμεταλλεύονται (ή έστω έτσι λέει ο κατασκευαστής) όλα τα
καλούδια της κάρτας.  Σε Ubuntu, πολλές φορές, ο driver είναι απλός VESA
VGA driver.  Οπότε η απόδοση σε «ζόρικα» GUI προγράμματα πάει στο διάολο.

> είναι τόσο προφανές ότι ένα installation linux θα είναι πιο γρήγορο από
> windows 2k/xp σε παλιό hardware? είναι τόσο εμετικό που ρωτάω?

Οχι.

Εγώ, το FreeBSD troll :P