Linux σε Pentium at 300MHz

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Tue Jan 10 17:32:56 EET 2006

Nikolaos Beglitis wrote:

> Είσαι troll ή το παίζεις τώρα; Δεν μπορώ  να αποφασίσω. Το e-mail σου
> απλά με κάνει  να θέλω να ξεράσω.

Εγώ το troll:
" * μέχρι το καλοκαίρι δούλευα μόνο σε windows "

" * έχω πολύ μικρή εμπειρία από linux desktop - ελαφρά μεγαλύτερη σε
απλούς linux smb & mail servers και ελαφρά μεγαλύτερη γενικότερη
εγκυκλοπαιδική γνώση unix/linux "

" * πιστέυω ότι το OS/FOSS/ΕΛΛΑΚ είναι πολύ μα πολύ καλή ιδέα για
ανάπτυξη λογισμικού (αλλά και σαν νοοτροπία γενικά για τεχνικά έργα)"

" * δεν πιστεύω ότι αν φτιάξει κάποιος ένα OS/FOSS... πρόγραμμα είναι
αυταπόδεικτα κατάλυλο για όλες τις χρήσεις και τεχνικά ανότερο από
ότιδήποτε άλλο υπάρχει στη γη"

" * Η μια και _μοναδική_ σύγκριση που έκανα _εγώ προσωπικά_ σε
win2k/linux με ένα default installation του ubuntu έναντι ενος default
installation w2k μου έδωσε μια σίγουρη αίσθηση ότι το ubuntu ήταν ελαφρά
πιο αργό από τα win2k στο γραφικό περιβάλον του."

" * έχω διαβάσει πολές φορές σε σοβαρά sites (newsforge / groklaw) ότι
αντί για upgrade από win98 σε winxp βάλτε linux - δεν είχα την ευκαιρία
να το δοκιμάσω ποτέ"

είναι τόσο προφανές ότι ένα installation linux θα είναι πιο γρήγορο από
windows 2k/xp σε παλιό hardware? είναι τόσο εμετικό που ρωτάω?