Linux σε Pentium at 300MHz

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Tue Jan 10 16:19:15 EET 2006

Argiris Mokios wrote:

> Πριν ένα χρόνο έστησα Slackware 10.1 σ´ένα pc με Pentium 333MHz και
> 192ΜΒ RAM.
> Το μηχανάκι δουλεύει ικανοποιητικά.(Τρέχει KDE, αλλά φυσικά δεν το
> φόρτωσα με
> υπερβολικά εφέ....)
> Τουλάχιστον δουλεύει καλύτερα από όταν ήταν γουίντουζ 2000 και έτρεχε
> (σχεδόν αποκλειστικά :) )
> ένα real-time antivirus, για να παραμείνει στην ζωή....

Αν παίζει καλύτερα από win2k είμαστε ΟΚ (το έχει δοκιμάσει ο φίλος μου
στο ίδιο PC και μπορούσε να δουλέψει ψιλό-αξιοπρεπώς για 1 μήνα, μετά
πάλι κόλησε κάτι και φυσικά όλα διαλυθήκανε)

Φαντάζομε ένα απλό-λιτό debian install (με το οποίο είμαι familiar) δεν
θα έχει ουσιαστικές διαφορές από ένα  απλό-λιτό slackware install (με
τον όρο "απλό" ενοώ πως δεν ξέρω να κάνω special tweaking σε κανένα τους
- με τον όρο "λιτό" ενοώ πως ξέρω να μην εγκαθιστώ χαζομάρες που δεν
χρειάζομε και μπορώ να απεγκαταστήσω και δυο-τρεις daemons που κάνοντας
googling καταλαβαίνω ότι δεν τους θέλω).