Linux σε Pentium at 300MHz

Argiris Mokios amok at auth.gr
Tue Jan 10 15:39:05 EET 2006

Nick Demou (enLogic) wrote:
> με βάση αυτά που διαβάζω στη λίστα(*) η σκέψη μου για kde/gnome linux
> σε Pentium @ 300MHz / 196MB RAM _ίσως_ είναι ... off-topic.
>
> Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο? Aν ναι, θημάτε πως συμπεριφερόταν?
> Είναι συγκρίσιμο με win2k σε ίδιο HW? Με win98?
>
> Υπάρχει κάτι άλλο για _ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΡΧΑΡΙΟ ΧΡΗΣΤΗ_ που θέλει να
> 1) λαμβάνει κείμενα μορφής word
> 2) γράφει σε κειμενογράφο την μετάφραση τους στα ελληνικά
> 3) χρησιμοποιεί κάποιο γερμανικό λεξικό ταυτόχρονα
> 4) κάνει τυπικό web browsing (και gmail για να πέρνει /στέλνει κείμενα)
> [...]
Πριν ένα χρόνο έστησα Slackware 10.1 σ´ένα pc με Pentium 333MHz και
192ΜΒ RAM.
Το μηχανάκι δουλεύει ικανοποιητικά.(Τρέχει KDE, αλλά φυσικά δεν το
φόρτωσα με
υπερβολικά εφέ....)
Τουλάχιστον δουλεύει καλύτερα από όταν ήταν γουίντουζ 2000 και έτρεχε
(σχεδόν αποκλειστικά :) )
ένα real-time antivirus, για να παραμείνει στην ζωή....

--
Epur Si Muove