Σχετικά με ελληνικό εννοιολογικό λεξικό

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 28 20:54:42 EET 2006

On 2006-02-28 20:41, Christos Nouskas <nouskas at gmail.com> wrote:

> Αν σου έλεγα να ρίξεις μια ματιά στον κώδικα της βαλτοχιονόκοτας θα με
> δέρνανε αρκετοί εδώ μέσα, οπότε λέω ότι μπορείς να γκουγκλίσεις για Perl
> tutorials.

Ε ναι.  Η κότα μπορεί να έχει πλάκα, αλλά είναι λίγο 'αστείο' να
προσπαθήσει κάποιος να μάθει Perl από κάτι σαν:

    my $mikrh_trixwth_parafyada_fteroy = sub {
        my @mwb_xnoydwto_toixaki = @_;

        foreach $prasinwpo_ptyxwma_rompas_kswtikoy (@mwb_xnoydwto_toixaki) {
	    ... }
    };

Θα το γυρίσει σε Python ο άνθρωπος... δε λέει :P