Σχετικά με ελληνικό εννοιολογικό λεξικό

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Tue Feb 28 20:41:22 EET 2006

Raoul wrote:
> 1) Το script επιστρέφει μόνο την πρώτη έννοια της λέξης (μόνο το πρώτο
> ID), ενώ οι πιο πολλές έχουν περισσότερες της μιας έννοιες. Είναι
> δυνατόν με κάποια μικροτροποποίηση να τις δείχνει όλες?

 Ναι.

> 2) Είναι δυνατόν να δέχεται τη λέξη σε UTF-8 και να βγάζει το output
> πάλι με utf-8?

 Ναι.

> 3) θεωρητικά τουλάχιστον, είναι δυνατόν αυτό το script να δουλέψει με
> κάποιον τρόπο τοπικά σαν dictionary server, ώστε να είναι δυνατή η
> χρήση του από το gnome-dictionary? Προφανώς αυτό θα απαιτεί και αλλαγές
> στο output και γενικά θα θέλει πολλή δουλειά, απλά ρωτάω για να ξέρω...

 Ναι.

 Όμως θα πρέπει να βρείς κάποιον με χρόνο και διάθεση να το τροποποιήσει.
Εναλλακτικά το κάνεις μόνος σου, ζαλίζεσαι στην πορεία από τον θαυμαστό
κόσμο της Perl και αφού το βελτιώσεις το επιστρέφεις στην κοινότητά
μας :-)

> 4) Πώς να ξεκινήσω με την Perl (έχω κάποια μικρή σχέση με
> προγραμματισμό γενικά, αλλά από perl τίποτα, ούτε σύνταξη ούτε χρήση
> των modules)? Από το script λίγα πράγματα καταλαβαίνω. Υπάρχει κανένα
> quickstart guide ή κάτι τέτοιο σχετικά με τη σύνταξη τουλάχιστον? Θα
> ψάξω κι εγώ βέβαια, απλά ρωτάω μήπως έχει κανείς κάτι καλό υπόψη του.

 Αν σου έλεγα να ρίξεις μια ματιά στον κώδικα της βαλτοχιονόκοτας θα με
δέρνανε αρκετοί εδώ μέσα, οπότε λέω ότι μπορείς να γκουγκλίσεις για Perl
tutorials.

--
   #######	"We are Pentium of Borg. Division is futile.