Σχετικά με ελληνικό εννοιολογικό λεξικό

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Mon Feb 27 21:06:41 EET 2006

Raoul wrote:
> Καλημέρα,
> Κατ' αρχήν θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος on-line dictionary
> server (ελληνο-ελληνικό/εννοιολογικό λεξικό) για να τον χρησιμοποιήσω
> μέσω του gnome dictionary.
> Υπάρχει τρόπος να χρησιμοποιηθούν τα online λεξικά του
> http://www.komvos.edu.gr/dictionaries/dictonline/DictOnLine.htm με το
> παραπάνω πρόγραμμα? Κυρίως με ενδιαφέρει το "Λεξικό της κοινής
> νεοελληνικής". Να σημειώσω ότι δε μου χρειάζεται συγκεκριμένα για κάτι,
> απλά θα ήθελα να μπορώ να βρίσκω την έννοια κάποιας λέξης στα γρήγορα.
> [...]

 Χμμ, όχι ακριβώς για το gnome dictionary, αλλά είχα γράψει μια ρουτίνα
για την βαλτοχιονόκοτα (tm) που κάνει αυτήν την δουλειά. Φαντάζομαι ότι
δεν θα είναι δύσκολο να στείλεις το output εκεί που θές. Επιστρέφει ό,τι
διαβάσει για το πρώτο όρισμα (που μπορεί να είναι και greeklish, αλλά
αυτό αυξαίνει την ασάφεια...)

--
   #######	"We are Pentium of Borg. Division is futile.