Σχετικά με ελληνικό εννοιολογικό λεξικό

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Mon Feb 27 11:10:47 EET 2006

Καλημέρα,
Κατ' αρχήν θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος on-line dictionary
server (ελληνο-ελληνικό/εννοιολογικό λεξικό) για να τον χρησιμοποιήσω
μέσω του gnome dictionary.

Υπάρχει τρόπος να χρησιμοποιηθούν τα online λεξικά του
http://www.komvos.edu.gr/dictionaries/dictonline/DictOnLine.htm με το
παραπάνω πρόγραμμα? Κυρίως με ενδιαφέρει το "Λεξικό της κοινής
νεοελληνικής". Να σημειώσω ότι δε μου χρειάζεται συγκεκριμένα για κάτι,
απλά θα ήθελα να μπορώ να βρίσκω την έννοια κάποιας λέξης στα γρήγορα.
Οι φόρμες του παραπάνω site είναι λίγο εκνευριστικές.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν βρήκα πουθενά κάποια
downloadable βάση δεδομένων με ελληνικό εννοιολογικό λεξικό. Θα μπορούσε
να υπάρχει κάτι τέτοιο από κάποιον πανεπιστημιακό ή κρατικό φορέα...

Έχει κανείς τίποτα υπόψη του?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.