Almost SOLVED: upgrade σε ubuntu 5.10 = προβλήματα με τα ελληνικά

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Mon Feb 20 23:45:19 EET 2006

* Nick Demou [2006-02-20 21:19]:
> Την 20/2/2006, Dimitris Kalamaras <dimitris.kalamaras at compupress.gr> έγραψε:
>
> κι εγώ το διάβασα και δεν το πίστεψα με την πρώτη

Ο λόγος που δουλεύει είναι ότι, όπως λέει στην αρχή του compose.dir:

#       The first word is the compose table file name and
#       the second word is full locale name.

Οπότε αυτό που λέει η λάθος γραμμή είνσι: για το locale el_GR.UTF-8, να
χρησιμοποιείται το αρχείο el_GR.UTF-8/Compose, το οποίο όπως κατάλαβα
στη συγκεκριμένη διανομή λείπει. Όμως, το αρχείο en_US.UTF-8/Compose
περιέχει τα *και* τα ελληνικά compose sequences, οπότε μπορεί να
δουλέψει και αυτό. Άλλωστε, αν δείτε στο compose.dir, για όλα σχεδόν τα
locale με UTF-8, το en_US.UTF-8/Compose χρησιμοποιείται - μόνο στο
ελληνικό locale είχαμε φτιάξει δικό μας Compose. Η φιλοσοφία όμως του
Unicode είναι να μπορείς να γράψεις όλες τις γραφές, ανεξαρτήτως locale,
και γι' αυτό προφανώς διώξανε το el_GR.UTF-8/Compose και προσθέσαν στο
en_US.UTF-8/Compose ό,τι έλειπε, εκτός από κάποιες ακολουθίες που είτε
δεν είναι τυπικά σωστές - συγκεκριμένα, αυτές που περιέχουν την ψιλή και
δασεία στις οποίες χρησιμοποίησα αυθαίρετα κάποια keysyms για άσχετο
σκοπό) και κάποιες άλλες που μπορεί να συγκρούονται με ακολουθίες για
πληκτρολόγια άλλων γραφών. Φαίνεται όμως ότι με αυτές τις αλλαγές έγιναν
και κάποια λαθάκια...

(ελπίζω τα παραπάνω να μη σας μπέρδεψαν χειρότερα! τα γράφω βιαστικά και
όχι πολύ ξεκάθαρα)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr