Re: Almost SOLVED: upgrade σε ubuntu 5.10 = προβλήματα με τα ελληνικά

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Feb 20 21:19:59 EET 2006

Την 20/2/2006, Dimitris Kalamaras <dimitris.kalamaras at compupress.gr> έγραψε:
> [...]
>  Νίκο, απ' ότι καταλαβαίνω αυτό το thread αφορά στο Ubuntu και όχι στο
> Kubuntu όπου αντιμετώπισα πρόβλημα με τους τόνους, αλλά ίσως είναι τελικά το
> ίδιο πρόβλημα.

(τα παρακάτω είναι 99% σωστά αλλά δεν πέρνω κι όρκο : )
αφορά στην ουσία εφαρμογές που κάνουν χρήση "βιβλιοθηκων"* QT
στο kubuntu είναι σχεδόν όλες (το KDE βασίζετε σε QT οπότε  είναι
preinstalled) - στο ubuntu εμφανίζονται κατ'εξέρεση (στην ουσία μόνο
αν τις ζητήσεις explicitly) διότι το Gnome βασίζεται σε  GTK και όχι
σε QT

* βιβλιοθήκες από έτοιμες μικρές και μεγάλες ρουτίνες κώδικα πολλές
από τις οποίες αφορούν την δημιουργία του γραφικού περιβάλλοντος (π.χ.
ρουτίνες για να εμφανίσεις ένα text box )

>  Το ερώτημα όμως παραμένει: είναι η παραπάνω λύση είναι πιο σωστή από το να
> αντιγράψουμε απλά το φάκελο el_GR.UTF-8 από κάποια άλλη διανομή, όπως
> πρότεινα και απάντησε θετικά ο Ρικούδης;

μακάρι να ήξερα.

> Γιατί μου φαίνεται λίγο περίεργο να
> αλλάξω το  el_GR.UTF-8 σε en_US.UTF-8...

κι εγώ το διάβασα και δεν το πίστεψα με την πρώτη

>  Επίσης θα ήθελα να παρατηρήσω και κάτι άλλο, μήπως βοηθηθεί και κάποιος
> άλλος/η.
>  Αφότου αντέγραψα τον φάκελο στο el_GR.UTF-8/ στο usr/share/X11/locale τα
> context μενού του OpenOffice.org εμφανίζονται σωστά (βλ. συνημμένο) και όχι
> με πλάγια και αχνά γράμματα όπως πριν.

ναι το είχα κι εγώ το ίδιο φαινόμενο και χάθηκε επίσης με την παραπάνω ρύθμιση

> Το αναφέρω γιατί στο ίδιο thread (;)
> είχα διαβάσει ένα τέτοιο "παράπονο". Το
>  μόνο πράγμα που έχω κάνει στο μεταξύ είναι να προσθέσω και τις
> γραμματοσειρές Arial, Times New Roman Tahoma και Verdana μέσω του
> Εγκαταστάτη Γραμματοσειρών από τις Προτιμήσεις Συστήματος (διάβαζε KDE
> Control Panel).

εγώ τις είχα ήδη αλλά το πρόβλημα με τα περίεργα αχνά γράμματα υπήρχε
μέχρι πριν την ρύθμιση