RE: Almost SOLVED: upgrade σε ubuntu 5.10 = προβλήματα με τα ελληνικά

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Mon Feb 20 14:30:57 EET 2006

> τελικά χαζομάρα μου...
> η αλλαγή που θα έπρεπε να κάνω είναι:
>en_US.UTF-8/Compose:          el_GR.UTF-8
>με λίγα λόγια αλλάζεις την πρώτη εμφάνιση του el_GR.UTF-8 σε
>en_US.UTF-8 *ΟΧΙ* την δεύτερη

Νίκο, απ' ότι καταλαβαίνω αυτό το thread αφορά στο Ubuntu και όχι στο Kubuntu όπου αντιμετώπισα πρόβλημα με τους τόνους, αλλά ίσως είναι τελικά το ίδιο πρόβλημα.

Το ερώτημα όμως παραμένει: είναι η παραπάνω λύση είναι πιο σωστή από το να αντιγράψουμε απλά το φάκελο el_GR.UTF-8 από κάποια άλλη διανομή, όπως πρότεινα και απάντησε θετικά ο Ρικούδης; Γιατί μου φαίνεται λίγο περίεργο να αλλάξω το  el_GR.UTF-8 σε en_US.UTF-8...

Επίσης θα ήθελα να παρατηρήσω και κάτι άλλο, μήπως βοηθηθεί και κάποιος άλλος/η.
Αφότου αντέγραψα τον φάκελο στο el_GR.UTF-8/ στο usr/share/X11/locale τα context μενού του OpenOffice.org εμφανίζονται σωστά (βλ. συνημμένο) και όχι με πλάγια και αχνά γράμματα όπως πριν. Το αναφέρω γιατί στο ίδιο thread (;) είχα διαβάσει ένα τέτοιο "παράπονο". Το
μόνο πράγμα που έχω κάνει στο μεταξύ είναι να προσθέσω και τις γραμματοσειρές Arial, Times New Roman Tahoma και Verdana μέσω του Εγκαταστάτη Γραμματοσειρών από τις Προτιμήσεις Συστήματος (διάβαζε KDE Control Panel).

--Δημήτρης Καλαμαράς

      \_/
Use Free Software!