Ερωτήσεις σχετικά με εγκατάσταση debian

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Mon Feb 13 09:56:38 EET 2006

When the date was Monday 13 February 2006 07:36, Spiros Georgaras wrote:

> Αποφάσισα να κατεβάσω και να εγκαταστήσω το debian (είμαι σε φάση
> αναζήτησης διανομής για αντικατάσταση του suse :) )

Σοφή επιλογή, εύγε!

> Κατ' αρχήν, σκοπός μου είναι να έχω ένα πλήρως λειτουργικό σύστημα -
> περιβάλλον εργασίας (που λόγω της ενασχόλησής μου με τον εξελληνισμό του
> KDE, θα πρέπει να περιέχει το KDE 3.5.1). Δεν έχω λόγους να ασχοληθώ με
> bug-hunting, development κλπ.

Χμ, μου φαίνεται (αν και έχω λίγο καιρό να το αναβαθμίσω/χρησιμοποιήσω) ότι το
Debian testing (το testing είναι, IMHO, η καλύτερη λύση για desktop) δεν έχει
KDE 3.5.1. Από τη στιγμή που σε ενδιαφέρει όμως μόνο ο εξελληνισμός, μπορείς
πάντα να κατεβάσεις official sources και να κάνεις τη δουλειά σου.

> Από ότι διάβασα και μπόρεσα να καταλάβω, για να έχω ένα up-to-date σύστημα,
> θα πρέπει να κατεβάσω κάποια official testing έκδοση· συγκεκριμένα την
> i386-tmp.

Η πιο καθαρή λύση απ' όλες είναι το net install:

	http://www.debian.org/distrib/netinst

Από εκεί και πέρα, αν δεν έχεις το απαιτούμενο b/w, μπορείς πάντα να
κατεβάσεις μόνο τα πρώτα τρία CD -- αυτά καλύπτουν συνήθως τα περισσότερα
applications που ενδιαφέρουν τον πολύ κόσμο.

> Επίσης είδα ότι αυτές οι εκδόσεις ανανεώνονται κάθε εβδομάδα. Αυτό σημαίνει
> ότι για να λάβω την έκδοση της επόμενης εβδομάδας, θα πρέπει να κατεβάσω
> από την αρχή όλα τα αρχεία (μιλάμε για 2+ DVD);

Όχι ακριβώς: κάποια πακέτα -- σε καμία περίπτωση όλα -- ανανεώνονται σχετικά
συχνά. Δεν είναι ανάγκη όμως να είσαι συνέχεια up-to-date (εκτός κι αν το b/w
δεν είναι θέμα). Και όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι μιλάμε για Debian
testing.

Για να λύσεις τέτοιου είδους απορίες, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να
ρίξεις μια ματιά στο Debian installation guide όπως επίσης και το
documentation του apt:

	http://www.debian.org/doc/user-manuals#install-sarge

	http://www.debian.org/doc/user-manuals#apt-howto

--