Ερωτήσεις σχετικά με εγκατάσταση debian

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon Feb 13 11:24:28 EET 2006

O/H Michael Iatrou έγραψε:

>Σοφή επιλογή, εύγε!

>Χμ, μου φαίνεται (αν και έχω λίγο καιρό να το αναβαθμίσω/χρησιμοποιήσω) ότι το
>Debian testing (το testing είναι, IMHO, η καλύτερη λύση για desktop) δεν έχει
>KDE 3.5.1. Από τη στιγμή που σε ενδιαφέρει όμως μόνο ο εξελληνισμός, μπορείς
>πάντα να κατεβάσεις official sources και να κάνεις τη δουλειά σου.

Εννοείς να κατεβάσω τον κώδικα και να κάνω compile; Αυτό είναι μάλλον
ασύμφορο (θέλει τουλάχιστον
δύο μέρες...) Μπορώ να κάνω σύνθεση των δύο συστημάτων; Δηλ. να έχω
εγκατεστημένο το testing
σύστημα και να κάνω αναβάθμιση επιλεγμένων πακέτων από τα weekly generated;
Σημειωτέον ότι δεν είχα το χρόνο να κοιτάξω τα links που μου έστειλες...

>Η πιο καθαρή λύση απ' όλες είναι το net install:
>
>	http://www.debian.org/distrib/netinst
>
>Από εκεί και πέρα, αν δεν έχεις το απαιτούμενο b/w, μπορείς πάντα να
>κατεβάσεις μόνο τα πρώτα τρία CD -- αυτά καλύπτουν συνήθως τα περισσότερα
>applications που ενδιαφέρουν τον πολύ κόσμο.

Το b/w δεν είναι πρόβλημα - έχω dsl

>Όχι ακριβώς: κάποια πακέτα -- σε καμία περίπτωση όλα -- ανανεώνονται σχετικά
>συχνά. Δεν είναι ανάγκη όμως να είσαι συνέχεια up-to-date (εκτός κι αν το b/w
>δεν είναι θέμα). Και όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι μιλάμε για Debian
>testing.
>
>Για να λύσεις τέτοιου είδους απορίες, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να
>ρίξεις μια ματιά στο Debian installation guide όπως επίσης και το
>documentation του apt:
>
>	http://www.debian.org/doc/user-manuals#install-sarge
>
>	http://www.debian.org/doc/user-manuals#apt-howto

Ευχαριστώ για τα links.
Θα τα κοιτάξω μόλις βρω χρόνο και ελπίζω να πάψω να ενοχλώ με τα "αυτονόητα"

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».