Ερωτήσεις σχετικά με εγκατάσταση debian

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon Feb 13 07:36:58 EET 2006

Καλημέρα σε όλους

Αποφάσισα να κατεβάσω και να εγκαταστήσω το debian (είμαι σε φάση αναζήτησης
διανομής για αντικατάσταση του suse :) )

Επειδή είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με το debian και αγνοώ εντελώς τη
φιλοσοφία διάθεσης και κυκλοφορίας του, θα ήθελα τη βοήθειά σας. Αν όμως
κάποιος έχει ευαίσθητα νεύρα και δεν αντέξει να διαβάσει κάποιες ενδεχομένως
«χαζές» ερωτήσεις, ας σταματήσει εδώ, διαφορετικά μπορεί να ακούσω κανέναν
εξάψαλμο :)

Κατ' αρχήν, σκοπός μου είναι να έχω ένα πλήρως λειτουργικό σύστημα -
περιβάλλον εργασίας (που λόγω της ενασχόλησής μου με τον εξελληνισμό του KDE,
θα πρέπει να περιέχει το KDE 3.5.1). Δεν έχω λόγους να ασχοληθώ με
bug-hunting, development κλπ.

Από ότι διάβασα και μπόρεσα να καταλάβω, για να έχω ένα up-to-date σύστημα, θα
πρέπει να κατεβάσω κάποια official testing έκδοση· συγκεκριμένα την i386-tmp.

Επίσης είδα ότι αυτές οι εκδόσεις ανανεώνονται κάθε εβδομάδα. Αυτό σημαίνει
ότι για να λάβω την έκδοση της επόμενης εβδομάδας, θα πρέπει να κατεβάσω από
την αρχή όλα τα αρχεία (μιλάμε για 2+ DVD); Μάλλον κάτι παίζει με το jigdo
και θα μπορώ να κατεβάζω μόνο τις διαφορές; ή θα πρέπει να γράφω (burn) κάθε
φορά από την αρχή και DVD; Ή υπάρχει κάτι σαν το online update που έχει το
suse;

Αυτά για την ώρα
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».