M$

Db0 dbzero at gmail.com
Tue Feb 7 09:58:27 EET 2006

On 2/7/06, Giannis Beredimas <mperedim at ceid.upatras.gr> wrote:
> *Α*Δ*Ι*Α*Φ*Ο*Ρ*Ο*. Ξεκόλλα επιτέλους με τα geeks, το Λ/Σ σύστημα που θα
> πρωτοσυναντήσουν δεν είναι πρόβλημα, ούτε καν μέρος του προβλήματος. Το
> πρόβλημα είναι:
> - η ΤούλαΔενΤοΦτιάχνω στο γραφείο του ΙΚΑ [που ανέφερε ο GeorgeK]
> - ο καθηγητής στο σχολείο που ανέφερε ο Κώστας [ναι κάπου το έχω ακούσει
> αυτό το Linux, κάποια στιγμή ...]
> - ...
>
> Το πρόβλημα είναι η Τούλα που στο σχολικό εργαστήριο θα έχει Windows,
> στο Πανεπιστήμιο θα έχει Windows, στο ΙΚΑ μετά πάλι θα τρέχει Office.
> [...]

Γι'αυτο λέω οτι πρέπει απο το σχολείο να υπάρχει Linux, κάτι που
θεωρείς οτι δεν είναι "απαραίτητα καλό". Γλυτώνεις την
επανεκπαίδευση/προσαρμογή

Τώρα, εαν εξαιρέσεις την εφαρμογή που κόβει παραστατικά η Τούλα (η
οποία εαν δεν είναι αρκετα καινούργια, πολύ πιθανόν να πάιζει μέσα απο
wine ή στην χειρότερη vmware), το office 2.0 για να κάνει ένα excel
είναι υπεραρκετο και αρκετά όμοιο με το MS Office για να μην
δημιουργήσει προβλημα "προσαρμογής".

Τώρα εαν η εφαρμογή που χρησιμοποιεί είναι πολύ καινούργια και δεν
παίζει με τίποτα, υπάρχει πάντα και το Citrix.

Στην τελική προτιμώ να πληρώσω κόστος προσαρμογής μια φορά, παρά
κόστος αγοράς (ή κόστος συνδρομής σύντομα) κάθε 5-6 χρόνια και να
πρέπει μετά όλος ο κόσμος να συμβιβάζεται με .doc και .xls αρχεία.

--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana