M$

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 7 10:17:39 EET 2006

On 2006-02-07 09:58, Db0 <dbzero at gmail.com> wrote:

> Γι'αυτο λέω οτι πρέπει απο το σχολείο να υπάρχει Linux, κάτι που
> θεωρείς οτι δεν είναι "απαραίτητα καλό". Γλυτώνεις την
> επανεκπαίδευση/προσαρμογή

Υπερεκτιμάς τις ικανότητες και τη διάθεση για μάθηση της Τούλας.

Προφανώς, δεν έχει χρειαστεί να εξηγήσεις για 500ή φορά σε κάποιον που
αρνείται πεισματικά να σε προσέξει όταν μιλάς, πως ακριβώς μπορεί να
αντιγράψει ένα αρχείο με το γελοίο GUI του Windows Explorer.  Αν το
κάνεις αυτό, μετά θα δεις ότι δεν είναι ιδιαίτερα εύκολο το ίδιο άτομο
να το βάλεις, ας πούμε, να δουλέψει σε bash prompt.