M$

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Tue Feb 7 09:42:03 EET 2006

Db0 wrote:

>Ωράια εφόσον δεν μιλάμε για geeks, πιστεύεις οτι υπάρχει κάτι που δεν μπορούν οι απλοί μαθητές στο Linux?

Απάντησα ήδη, μιλώντας για τα Πανεπιστήμια: *ΟΧΙ*. Δεν υπάρχει κανένας
λόγος που ένα καλοστημένο linux-άκι δεν μπορεί να αντικαταστήσει ένα
καλοστημένο Windows-PC σε ένα σχολικό εργαστήριο. Απλά έγραψα πως δε θα
βγάλουμε ξαφνικά 10 προγραμματιστές αντί για 1 αν κάνουμε μια τέτοια
αλλαγή [δε θα βγάλουμε ούτε καν 2].

>Δεν είναι καλύτερο για το δημόσιο να έχει ελεύθερο λογισμικό εφόσον κάνει την ίδια δουλειά;

*Όχι απαραίτητα* [ο Ρικούδης έγραψε ήδη αρκετά σχετικά πράγματα].

>Δεν είναι καλύτερο για αυτούς τους ολίγους geeks να ασχοληθούν με FOSS αντι με windows;

*Α*Δ*Ι*Α*Φ*Ο*Ρ*Ο*. Ξεκόλλα επιτέλους με τα geeks, το Λ/Σ σύστημα που θα
πρωτοσυναντήσουν δεν είναι πρόβλημα, ούτε καν μέρος του προβλήματος. Το
πρόβλημα είναι:
- η ΤούλαΔενΤοΦτιάχνω στο γραφείο του ΙΚΑ [που ανέφερε ο GeorgeK]
- ο καθηγητής στο σχολείο που ανέφερε ο Κώστας [ναι κάπου το έχω ακούσει
αυτό το Linux, κάποια στιγμή ...]
- ...

Το πρόβλημα είναι η Τούλα που στο σχολικό εργαστήριο θα έχει Windows,
στο Πανεπιστήμιο θα έχει Windows, στο ΙΚΑ μετά πάλι θα τρέχει Office.
Αυτή είναι το αντιδραστικό στοιχείο που στις σχετικές μελέτες
εμφανίζεται (και ΕΙΝΑΙ) "κόστος μετάβασης", το "κόστος επανεκπαίδευσης",
η "περίοδος προσαρμογής" κ.ο.κ.

Γ.