M$

Db0 dbzero at gmail.com
Tue Feb 7 01:47:33 EET 2006

> Όχι ΕΣΥ δεν κατάλαβες καλά. Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε για
> πληροφορική στην εκπαίδευση με βάση τα geeks, όπως ακριβώς δεν
> διδάσκουμε θεωρία αριθμών στην 1η Λυκείου.
>
> Τα geeks ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ [i.e. τα σπάνια ταλέντα] είναι μια *εντελώς άλλη
> ιστορία*: αλλά και πάλι επιμένω ότι δε χρειάζεται το Linux για να
> εκδηλωθούν.

Ωράια εφόσον δεν μιλάμε για geeks, πιστεύεις οτι υπάρχει κάτι που δεν
μπορούν οι απλοί μαθητές στο Linux? Δεν είναι καλύτερο για το δημόσιο
να έχει ελεύθερο λογισμικό εφόσον κάνει την ίδια δουλειά; Δεν είναι
καλύτερο για αυτούς τους ολίγους geeks να ασχοληθούν με FOSS αντι με
windows;

> Ρώτησα για *σοβαρή* /διανομή/ (το gentoo ούτε σοβαρό είναι, ούτε διανομή).

Καααλα...

> Τρίχες και μάλιστα κατσαρές. Δε ξέρω και δε με νοιάζει ποιος είσαι, ο
> ίδιος ο Alan Cox να ήσουν δεν πρόκειται να σε πάρω στα σοβαρά όταν
> συγκρίνεις τον προγραμματισμό με config.sys/autoexec.bat multi-boot.

Ποιός έκανε τι;

Θα εκτιμούσα να μην έβαζες θεωρητικά λόγια στο στόμα μου.
Εγώ είπα αντιθέτως οτι δεν έκανα προγραμματισμό αλλα κάθε άλλο,
έπαιζα παιχνίδια. Το config.sys το ανέφερα ως δείγμα της κλίσης μου
*απλά*.

Αυτά. Αρκετά ασχοληθήκαμε μ'εμενα και δεν εκεί το νόημα.
--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana