M$

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 7 04:12:07 EET 2006

On 2006-02-07 01:47, Db0 <dbzero at gmail.com> wrote:

> Ωράια εφόσον δεν μιλάμε για geeks, πιστεύεις οτι υπάρχει κάτι που δεν
> μπορούν οι απλοί μαθητές στο Linux?

Να παίξουν ``World of Warcraft'' με την ίδια `ευκολία' που μπορεί να
γίνει αυτό στα Windows.

> Δεν είναι καλύτερο για το δημόσιο να έχει ελεύθερο λογισμικό εφόσον
> κάνει την ίδια δουλειά;

Θα βόλευε.

Αυτό που έχει σημασία ίσως, αρχικά, να μην είναι αν έχει Office η Τούλα
ΔενΤοΦτιάχνω στον υπολογιστή που χρησιμοποιεί για να τυπώνει αποδείξεις
είσπραξης εισφορών ΙΚΑ.  Αν μπορεί και κάνει τη δουλειά της έχει καλώς.

Όταν όμως φτάσει η ώρα της αναβάθμισης και τα *ΔΙΚΑ* μου λεφτά, αυτά που
εγώ, ο πατέρας μου, η μάνα μου, οι αδερφές μου κι ο κόσμος όλος έχει
πληρώσει σαν `φόρους', θα πάνε στην τσέπη της Microsoft για να βγει το
πρωί άλλη μια πατάτα που παράγει δημόσια έγγραφα μόνο σε Word 3500
format... τότε ναι, είναι καλύτερα να ήταν από την αρχή σχεδιασμένα τα
πράγματα με ελεύθερο λογισμικό.