M$

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Tue Feb 7 01:34:03 EET 2006

Db0 wrote:

>Αυτο που δεν καταλαβαίνεις είναι οτι δεν μιλάμε για το τυπικό 15χρονο. Κανείς δεν περιμένει απο το τυπικό 15χρονο ξαφνικά να γίνει Uber-guru. Ένα geek 15χρονο όμως ή και 10χρονο,

Όχι ΕΣΥ δεν κατάλαβες καλά. Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε για
πληροφορική στην εκπαίδευση με βάση τα geeks, όπως ακριβώς δεν
διδάσκουμε θεωρία αριθμών στην 1η Λυκείου.

Τα geeks ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ [i.e. τα σπάνια ταλέντα] είναι μια *εντελώς άλλη
ιστορία*: αλλά και πάλι επιμένω ότι δε χρειάζεται το Linux για να
εκδηλωθούν.

>Gentoo

Ρώτησα για *σοβαρή* /διανομή/ (το gentoo ούτε σοβαρό είναι, ούτε διανομή).

>Όχι τόσο απλό γιατι το Dark Sun ήθελε 620 "base memory" αλλα κοντά είσαι...

Ναι ΟΚ, περίπου όσο το Cool Spot για να παίξει ήχο :-P

>Τώρα για το πόσο τρίχες είναι...απλά δεν έχει νόημα να κάτσω να αμυνθώ για το ποιός είμαι, άλλωστε δεν πρόκειται να σε πείσω ούτε με σφαίρες.

Τρίχες και μάλιστα κατσαρές. Δε ξέρω και δε με νοιάζει ποιος είσαι, ο
ίδιος ο Alan Cox να ήσουν δεν πρόκειται να σε πάρω στα σοβαρά όταν
συγκρίνεις τον προγραμματισμό με config.sys/autoexec.bat multi-boot.

Cheers,
G.