M$

DJ Art djart at linux.gr
Tue Feb 7 00:45:33 EET 2006

On Monday 06 February 2006 22:27, Db0 wrote:
> Μακάρι να μην χρειαζόταν να φτάσει το 2003 για να μου πει εντελώς
> τυχαία ο διευθυντής μου:
> "Ε αφού σ'αρεσει το command line γιατι δεν βάζεις linux;"

Ωχ ωχ, εξελίσσεται μια υπόθεση εδώ .....

Συνέχισε. Η LGU έχει καλή φήμη στο να "φτιάχνει" προφίλ στους χρήστες
της και να κάνει καλές ψυχαναλύσεις.

Μακάρι, μακάρι, μακάρι. Ε ωραία, άργησες λίγο αλλά το ανακάλυψες ?
Ε ΚΑΙ ?

> Όσο και να μην φαίνεται, είναι καλύτερα το σύστημα να είναι Linux
> παρά 'doze στα σχολεία γιατι τότε θα έχουν μάθει τον χειρισμό του
> συστήματος σιγά σιγά. Βάλε μια εντολή κονσόλας απο 'δω, ένα synaptic
> απο 'κει...κάτι γίνεται.

Τους ρώτησες άμα θέλουν ?

ΓΚΡΡΡΡΡ, ποτέ δεν θα το καταλάβετε, ΠΟΤΕ. Μια ζωή κάποιος 3ος
#$%#$^#^#%@##$@ φαντασιόπληκτος αποφασίζει για το πώς ο κάθε 1x χρονος
θα χαραμίσει τα νιάτα του .... Ε, φτάνει πια.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?