M$

Db0 dbzero at gmail.com
Mon Feb 6 22:38:31 EET 2006

Γαμω το κέρατο μου έ; Και συγνώμη που βρίζω αλλα 3 φορές πια το κωλο-sorbs!

> Τρίχες ξανά: αν γούσταρες τον προγραμματισμό και περίμενες το 2003 να
> βάλεις Linux έχεις πρόβλημα. Άσε που αν γούσταρες όντως τον
> προγραμματισμό δε θα περίμενες καν το Linux, κάτι θα έκανες και σε
> Windows [πιθανόν με το VS .NET σπασμένο, αλλά κάτι θα έκανες].

Και όμως φίλε Γιάννη. Όταν ήμουν μικρός είμουν πολύ πορωμένος με
προγραμματισμό αλλα δυστυχώς έπεσα σε μλκ καθηγητή και δεν με
μπρίζωσε, οπότε όλη η ενέργεια μου εκτονώθηκε στα παιχνίδια (σε DOS).
Τι να κάνω, μικρός και χαζός είμουν :)
Παρ'ολ'αυτα, περίπλοκα batch files και multi-boot συστήματα (για να
έχω μνήμη να παίζω παιχνίδια ;) ) έφτιαχνα.

Hacking στο config.sys για εκεινα τα extra 10 kb να παίξεις Dark Sun
και τα μυαλά στα κάγγελα :)

Δεν σου κάνω πλάκα αλλα το Linux το είχα απλά ακουστά, και πολύ αχνά
μάλιστα, πριν το 2003.

> Ναι όντως, με μια εντολή και ένα synaptic κάτι γίνεται. Να κάνω κι εγώ
> ένα "dir" στο command prompt, να ανοίξω και το Windows Update και θα
> αρχίσω να γράφω C# σε 10 λεπτά.

Όχι, αλλα όταν έχεις συνηθίσει το control panel και το windows update
σου κάθεται λίγο πιο άσχημα, για να μην πω οτι σε τρομάζει, το να πας
σε άλλο λειτουργικό το οποίο χρησιμοποιεί - γκούλπ - κονσόλα!

> Ξεκολλήστε: όσο γίνατε εσείς (κι εγώ) μεγάλοι προγραμματιστές απλά
> επειδή ασχοληθήκαμε με linux άλλο τόσο θα γίνει και το τυχαίο 9χρονο
> (κάπου εδώ θα αφήσω το Ρικούδη να πει πάλι για αλγόριθμους, δομές
> δεδομένων και άλλα τέτοια περίεργα και ακατανόητα buzzwords που
> αχρείαστα να 'ναι, το synaptic και το bash έπρεπε να μας μαθαίνουν στη
> σχολή :-P).

Εαν τα 9χρονα που έχουν κλίση τα προωθήσουν σωστοί παιδαγωγοί, και όχι
καρεκλοκένταυροι, τότε μια χαρά hackers μπορούν να γίνουν.
--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana