M$

Db0 dbzero at gmail.com
Mon Feb 6 22:27:46 EET 2006

My horn for sorbs!

> Τρίχες. Το ότι θα σερφάρεις σε Linux + FF αντί για Windows και IE δε σε
> κάνει προγραμματιστή.

Εγώ ένα θα πω εδώ. Μακάρι όταν είμουν 9 χρονων και πήγα σε σχολή
προγραμματισμού να μου είχαν μάθει Linux (ή έστω Unix) και C αντι για
MS-DOS και Basic...

Μακάρι κάποιος να μου είχε δείξει το Linux το '95 όταν έβαλα τα Windows

Μακάρι κάποιος να μου είχε δείξει το Linux to ~2001 (νομίζω, δεν
ενθυμούμαι) που ανακάλυψα το πρώτο μου OSS, τον Mozilla (και αυτό μόνο
επειδή είμουν Netscape-ας)

Μακάρι να μην χρειαζόταν να φτάσει το 2003 για να μου πει εντελώς
τυχαία ο διευθυντής μου:
"Ε αφού σ'αρεσει το command line γιατι δεν βάζεις linux;"

Όσο και να μην φαίνεται, είναι καλύτερα το σύστημα να είναι Linux παρά
'doze στα σχολεία γιατι τότε θα έχουν μάθει τον χειρισμό του
συστήματος σιγά σιγά. Βάλε μια εντολή κονσόλας απο 'δω, ένα synaptic
απο 'κει...κάτι γίνεται.
--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana