MS

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Mon Feb 6 23:04:03 EET 2006

> Για σου Κωνσταντίνε,
>
> Μπορείς να σταματήσεις να γράφεις σε utf8? Πρέπει να αλλάζω το encoding
> κάθε φορά.. αφού σε προηγούμενο thread αποφασίσαμε να το γυρίσουμε όλοι
> σε iso 8859-7.

Ωπ, δεν είχα το παρακολουθήσει αυτό... ευχαριστώ που μου το είπες.
Βασικά σε iso8859-7 στέλνω, απλά μερικές φορές αν έχω κανένα ειδικό
χαρακτήρα στο μήνυμα (πχ πολυτονικό, ή ευρώ) η όπερα μου ζητάει να
το στείλει σε utf-8, αλλά απ' ο,τι βλέπω τώρα ξεχνάει να αλλάξει το
encoding στην επικεφαλίδα. (τώρα γιατί το ευρώ χρειάζεται utf-8,
δεν το κατάλαβα)
Λογικά πάντως, όσο οι επικεφαλίδες είναι εντάξει δεν υπάρχει πρόβλημα.

Ευχαριστώ για την επισήμανση,
δεν το έβλεπα γιατί η Όπερα το έβλεπε κανονικά κι ας με
κωδικοποίση "αυτόματη"
Κώστας