[semi-OT] encodings part 222515746544 (was:Re: MS)

Stavros Giannouris alby at freemail.gr
Tue Feb 7 16:58:46 EET 2006

On Tue, 7 Feb 2006 15:30:05 +0200
Antonios Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:

> Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά το μήνυμα που προκάλεσε όλη αυτή τη συζήτηση,
> αυτό με το σύμβολο του ευρού, μια χαρά λέει στους χένταζ ότι το καρσέτ
> είναι utf-8.  Μάλιστα εγώ δεν αντιλήφθηκα κανένα πρόβλημα μέχρι που
> κάποιος έκανε reply έχοντας σακατέψει το quoted text και παραπονιόταν
> για το utf-8.

+1.
Και μιας και είμουν εγώ που άλλαξα το θέμα, να σημειώσω οτι απαντούσα
στον Παναγιώτη (atma) που όντως έχει thunderbird, και έκανε το reply με
το κατεστραμμένο μήνυμα.
Κωνσταντίνε, σε εσένα ήταν εξαρχής μια χαρά, μην αγχώνεσαι :-)

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org

"Hello. I'm a signature virus.
Just copy me to your signature  to help me spread"