Ellhniko dhmosio & M$

Leonidas Tsampros ltsampros at upnet.gr
Thu Feb 2 15:08:16 EET 2006

On Thu, Feb 02, 2006 at 02:32:27PM +0200, Antonis Skempes wrote:
> O/H Panayotis Tsiamis έγραψε:

> Φίλε Παναγιώτη
>
> Θέλω να πιστεύω ότι είμαι μέλος μιας κοινότητας που αγαπά και προωθεί το
> ελεύθερο λογισμικό και που είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμη να αντιμετωπίζει
> τις διάφορες προκλήσεις που εμφανίζονται στο χώρο. Η υιοθέτηση της
> σίγουρης ήττας απέναντι στους κολοσσούς.com αποτελεί τροχοπέδη στην
> ανάπτυξή της, αφού της στερεί το όραμά της για καλύτερες μέρες.
> Γνωρίζουμε όλοι άλλωστε, ότι οι μάχες διεξάγονται σε πολλά επίπεδα και
> όχι μόνο σε δικαστικές αίθουσες.

Ποιες μάχες ? Ποια επίπεδα? Ποιος πολεμάει ? Τι λες ρε φίλτατε
Αντώνη. η μ$ ειναι επιχείρηση.  Η επιχείριση έχει σκοπό την
μεγιστοποίηση του κέρδους. οι μ$ βρήκε πως να πάρει τα φράγκα. Τίποτα
περισσότερο τίποτα λιγότερο.

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί να μιλάμε για μάχες με τους κολοσσούς.com
. Δηλαδή ποιος σου είπε οτι αυτή η κοινότητα στην οποία μιλάς και
αναφέρεσε με τόση πεποίθηση και σεβασμό, πρέπει σώνι και καλα να τα
βάζει με τους κολλοσούς. Δηλαδή γιατι να είναι οι κολοσσοί οι bad guys ?

Ναι εγώ γουστάρω του κολοσσούς. Βλέπε Apple, IBM, Sun, Cisco... Τι
κακό έχει η παραγωγή ? Δηλαδή πιστευείς ότι χωρίς την cisco ας πούμε
θα έχεις internet αύριο ?