Ellhniko dhmosio & M$

Antonis Skempes antoske at 12net.gr
Thu Feb 2 14:32:27 EET 2006

O/H Panayotis Tsiamis έγραψε:

> Alla pios ta bazei me tous dikigorous tis M$???

Φίλε Παναγιώτη

Θέλω να πιστεύω ότι είμαι μέλος μιας κοινότητας που αγαπά και προωθεί το
ελεύθερο λογισμικό και που είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμη να αντιμετωπίζει
τις διάφορες προκλήσεις που εμφανίζονται στο χώρο. Η υιοθέτηση της
σίγουρης ήττας απέναντι στους κολοσσούς.com αποτελεί τροχοπέδη στην
ανάπτυξή της, αφού της στερεί το όραμά της για καλύτερες μέρες.
Γνωρίζουμε όλοι άλλωστε, ότι οι μάχες διεξάγονται σε πολλά επίπεδα και
όχι μόνο σε δικαστικές αίθουσες.

> Tespa ego leo pantos na leme kai kana euxaristo sto billako giati
> xoris auton pios
> xerei pos tha itan tora ta pragmata..

Δεν αντιλέγω, υπήρχε και θετική συνεισφορά της Μ$ στον κόσμο των PC, που
όμως δεν συνεχίστηκε γιατί δεν ακολούθησε τις εξελίξεις και δεν είπε το
ναι στο λογισμικό ανοικτού κώδικα, έτσι με αυτό το σκεπτικό θα συνεχίζει
να παράγει λογισμικό που θα κολλάει συχνά και που δεν θα ακολουθεί
κάποια standards. θα ήθελα να σου θυμίσω ότι ο υπέροχος κόσμος των
υπολογιστών φτιάχθηκε για να λειτουργεί ανοιχτά και ελεύθερα με τον
τρόπο δηλαδή που λειτουργρεί και το linux σήμερα, εξασφαλίζοντας έτσι
την συνεχή αναβάθμιση των λειτουργιών  του και την συμπορευσή του με την
τεχνολογική εξέλιξη των υπολογιστών.

Με εκτίμηση

Αντώνης Σκεμπές