Ellhniko dhmosio & M$

Db0 dbzero at gmail.com
Thu Feb 2 15:19:10 EET 2006

> Ναι εγώ γουστάρω του κολοσσούς. Βλέπε Apple, IBM, Sun, Cisco... Τι
> κακό έχει η παραγωγή ? Δηλαδή πιστευείς ότι χωρίς την cisco ας πούμε
> θα έχεις internet αύριο ?

Το γεγονός οτι προσπαθούν να βγάλουν λεφτά δεν σημαίνει οτι αυτομάτως
δικαιολογούνται για ανήθικες πρακτικές.

Όποτε βλέπω/ακούω την πρόταση "Θέλει να βγάλει λεφτά" σαν δικαιολογία,
μου έρχεται να χαστουκίσω το εργαλείο (tool) που την λέει.
--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana