Ellhniko dhmosio & M$

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Mon Feb 6 17:44:58 EET 2006

When the date was Monday 06 February 2006 11:18, Christos Ricudis wrote:

[snip]

> Yposthriksh. Biwsimothta. Dialeitourgikothta. Epektasimothta. Diasfalish
> poiothtas. Kai kammia 50aria alla poy den mporw na soy pw, giati 8a ginw
> manager kai de 8elw akoma. Ola ayta ta pragmata diasfalizontai mia
> xaroula kai se closed-source environments

Όλα τα παραπάνω θα τα εξασφαλίσει τόσο η Microsoft όσο και η IBM (υπάρχει ένα
`δεν' στη πρόταση μου που αυτή τη φορά αγνόησες).

Αν και εδώ που τα λέμε, τα χαρακτηριστικά "διαλειτουργικότητα" και
"επεκτασιμότητα" αποκτούν ένα άλλο νόημα όταν μιλάμε για τη Microsoft.

Ο Γρηγόρης ο Χωματάς έστειλε στις 2/2 ένα σχετικό email στη Hellug (τη
παρακολουθείς φαντάζομαι) με θέμα: "Re: [Epe-members] Είναι πολλά τα
λεφτά...αγαπητή Microsoft" (βαριέμαι να ψάχνω τα references στα archives).

Οι απόψεις μου συμβαδίζουν με τα γραφόμενα του.

(η "ολιστική" προσέγγιση βολεύει σε αυτά τα θέματα, γιατί με απαντήσεις
πρόταση-πρόταση κουράζεσαι, το κουράζεις και δεν τελειώνεις ποτέ...)

--
 Michael Iatrou