Aporw

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Wed Dec 6 15:05:57 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Και τα δύο.  Αυτή η συγκεκριμένη έκφραση είναι από τα αγαπημένα μου
> "φόλς ντιλίμαζ".  Δεν κατάλαβα γιατί δηλαδή κάποιος που κάνει μαθήματα
> ψαρέματος πρέπει να ψωμολυσσάει στο μεταξύ.

It is even worse. Milhsame gia ierarxhsh anagkwn, prin. Or8on.

Oi anagkes wstoso briskontai se mia amfidromh sxesh me to biotiko
epipedo, kai telika sxhmatizoun mia pyramida. An den exeis na fas,
8eleis ryzi h kalampoki. An exeis kalampoki, 8eleis mia mprizola. An
exeis mia mprizola alla kruwneis, 8eleis mia kouberta. An exeis mia
kouberta, 8a xreiasteis mia sompa. ktl ktl.

Mporeis na eksyphrethseis anagkes pou briskontai se diaforetika epipeda.
Kapoios pou den exei ryzi, 8a kalodextei mia mprizola kai mia sompa, kai
na paei na gamh8ei h kouberta kai to ryzi. De mporeis omes na phdhkseis
50 layers sthn pyramida kai na isxyristeis oti kalypteis pragmatikes
anagkes. To la8os poy kanoun osoi xrhsimopoioun to epixeirhma "einai
kalytero na exeis kai to psari kai to OLPC", ksexnane oti aplws gemizoun
thn koryfh ths pyramidas, h opoia omws den pataei poy8ena.

Otan telika katalhkseis na exeis sxedon ta panta, endexomenws na sou
xreiazetai mia prasinh bentley me xnoudwta mwb ka8ismata. Oi an8rwpoi
einai eksairetika efeyretikoi sto na kalyptoun tis trypes sthn pyramida,
me opoio tropo mporoun. An dwseis thn prasinh bentley me ta xnoudwta mwb
ka8ismata se kapoion pou den exei mia sompa, oso kai na tou aresei h
bentley, pi8anotata 8a thn poulhsei kai 8a agorasei th sompa.

To OLPC opws to blepw egw, pasxei apo to idio terastio cultural
dependency poy pasxei olo to Internet, kai en telei olh h plhroforikh -
einai prosarmosmenh stis anagkes tou dytikou mesoastikou lifestyle. Ayto
den to kanei aplws axrhsto, to kanei kati xeirotero - axrhsto KAI
asxeto. To afrikanopoulo, akoma kai otan 8a ftasei sto epipedo na to
xeiristei to laptop sto sxoleio tou, ti akribws 8a to kanei? 8a diabazei
slashdot kai wikipedia, 8a anebazei videos sto youtube, h 8a katebazei
amerikanikh pop mousikh me 0.99$ per song apo to iTunes?

> Προσοχή στο "αν" με το οποίο ξεκινάει η παράγραφος του Χρήστου.  Όταν
> είσαι οχτώ χρονών, στην Ουγκάντα, και πρέπει το πρωί να περπατάς 12
> χιλιόμετρα για να βρεις νερό να πλύνεις το μεσημεριανό σου, είναι όντως
> πιο σημαντικό το "computer literacy" από "κάτι άλλο";
>
> Νομίζω πως ΑΥΤΟ ήθελε να πει ο Χρήστος, κι όχι αν είναι το Linux
> καλύτερο από τα Windows για το μέσο Αφρικανόπουλο.

Ennoousa kai ta dyo - kyriws to prwto, alla kai to deytero isxyei. An
kaneis ston meso xrhsth thn erwthsh "windows h linux?", h apanthsh 8a
einai "windows". Den exw kanena logo na ypo8esw oti h apanthsh tou mesou
Afrikanopoulou otan ftasei sto shmeio na endiafer8ei gia computer
literacy, 8a einai diaforetikh. Den exoume lysei kan *basika* problhmata
usability, pou apasxoloun *computer-literate* an8rwpous (h lista ayth
einai trano paradeigma tou problhmatos), kai pame na epilysoume to
problhma tou computer literacy me UNIX?

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE