find + grep για απαιτητικούς...τεμπέληδες

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Dec 6 12:38:38 EET 2006

Nick Demou wrote:
> αυτά τα 10 λεπτά με αρκετό ψάξιμο των ίδιων εργαλείων και του ίδιου
> τρόπου χρήσης που έχω ξανακάνει σίγουρα πριν λίγες εβδομάδες είναι που
> θέλω να αποφύγω.

Δεν είμαι ο εμπειρότερος, άλλοι ίσως μπορούν να το κάνουν
γρηγορότερα.  Πάντως το ήξερα από το πρώτο δευτερόλεπτο ότι γίνεται
έτσι.  Το μόνο που με δυσκόλεψε ήταν το πώς θα πω στη find να τρέξει
το head -n 50 {} | grep -q XXX.  Δοκίμασα
   -exec head -n 50 {} \| grep -q XXX \;
   -exec sh -c head -n 50 {} \| grep -q XXX \;
   -exec sh -c head -n 50 {} \\\| grep -q XXX \;
ίσως και
   -exec 'sh -c head -n 50 {} | grep -q XXX ;'
διάβασα και το man της grep μήπως τη σκαπουλάρω με καμιά οπσιόν "δες
μόνο τις πρώτες 50 γραμμές", αλλά δεν είχε, και κοίταξα και το man sh.
Είναι βλακεία, αλλά σε κάθε scripting χακιά που πάω να κάνω κάτι
τέτοιες λεπτομέρειες είναι που μου τρώνε το χρόνο.

Άσε, προχτές έκανα 2 ώρες για να φτιάξω ένα regular expression σε
python.