Re: find + grep για απαιτητικούς...τεμπέληδες

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Dec 6 12:54:43 EET 2006

Την 6/12/2006, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> έγραψε:

> [...]
> έτσι.  Το μόνο που με δυσκόλεψε ήταν το πώς θα πω στη find να τρέξει
> το head -n 50 {} | grep -q XXX.  Δοκίμασα
>    -exec head -n 50 {} \| grep -q XXX \;
>    -exec sh -c head -n 50 {} \| grep -q XXX \;
>    -exec sh -c head -n 50 {} \\\| grep -q XXX \;
> ίσως και
>    -exec 'sh -c head -n 50 {} | grep -q XXX ;'
> διάβασα και το man της grep μήπως τη σκαπουλάρω με καμιά οπσιόν "δες
> μόνο τις πρώτες 50 γραμμές", αλλά δεν είχε, και κοίταξα και το man sh.
> Είναι βλακεία, αλλά σε κάθε scripting χακιά που πάω να κάνω κάτι
> τέτοιες λεπτομέρειες είναι που μου τρώνε το χρόνο.

είσαι ακριβώς στο πνευμα μου :-)

> Άσε, προχτές έκανα 2 ώρες για να φτιάξω ένα regular expression σε
> python.

:-) ορίστε ένα καταπληκτικό quote ακριβώς για την περίπτωση σου:

Some people, when confronted with a problem, think "I know, I'll use
regular expressions."
Now they have two problems.
−−Jamie Zawinski, in comp.emacs.xemacs
(http://groups.google.com/groups?selm=33F0C496.370D7C45%40netscape.com)
(εγώ το διάβασα σε ένα αρκετά ενδιαφέρον βιβλίο για Python - dive into python)