Re: find + grep για απαιτητικούς...τεμπέληδες

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Dec 6 12:24:43 EET 2006

Την 6/12/2006, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> έγραψε:

> find . -type f -mtime -7 -exec sh -c 'head -n 50 {} | grep -q XXX' \; -exec grep -q free {} \; -print

καααλλοοο!

> Τώρα η απάντηση στο γενικότερο ερώτημα είναι ότι είναι απλά θέμα
> εμπειρίας και εξάσκησης.  Και πάντως μου πήρε κανένα δεκάλεπτο να το
> πετύχω το παραπάνω, έριξα μια ματιά στο μαν και της φάιντ και του sh,
> και έπαιξα κάμποση ώρα μέχρι να τα κάνω σωστά.

αυτά τα 10 λεπτά με αρκετό ψάξιμο των ίδιων εργαλείων και του ίδιου
τρόπου χρήσης που έχω ξανακάνει σίγουρα πριν λίγες εβδομάδες είναι που
θέλω να αποφύγω.
Όταν ψάχνεσε με το πόσο έξυπνο/γρήγορο/καλό find/grep μπορείς να
κάνεις τότε τα 10 λεπτά είναι αμελητέα και η χαρά του να γράψεις
τελικά κάτι τόσο συμαζεμένο και καθαρό είναι μεγάλη. Όμως όταν ο
σκοπός είναι κάτι άλλο και η find/grep είναι απλά το μέσο για την
επιτευξή του τότε θες να ασχοληθείς το λιγότερο δυνατό χρονικό
διάστημα και πάντως σίγουρα όχι 10 λεπτά.