Απ: find + grep για απαιτητικούς...τεμπέληδες

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Dec 6 00:22:35 EET 2006

Την 6/12/2006, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> Εχω την εντύπωση ότι η αρχική ερώτηση δεν ήταν τόσο "πώς θα μάθω τη
> σύνταξη της `for item in list ; do ... done' σε bash;", αλλά κάτι που
> έμοιαζε περισσότερο με "πώς σκατά μπορεί ο Κεραμίδας και θυμάται τα 800
> διαφορετικά options της ls(1) σε τουλάχιστον 3 διαφορετικά UNIX;"

για την ακρίβεια ήταν "με πιο τρόπο θα μπορούσα απομνημονεύοντας τις ελάχιστες δυνατές συντακτικές, γραμματικές και άλλες λεπτομέρειες να έχω την μέγιστη δύναμη σε αναζητήσεις και γκρεπάρισμα text αρχείων" (ακριβώς ή ίδια ανάγκη που σε κάνει να προτιμάς το thunderbird έναντι του mutt για να διαβάσεις τα emails του αν και τα δύο τρέχουν άνετα στο PC σου -για τους ευέξαπτους: όχι ότι δεν υπάρχουν άλλες ανάγκες που μπορεί σοφά να σε οδηγήσουν στην αντίθετη επιλογη-).