Απ: find + grep για απαιτητικούς...τεμπέληδες

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Dec 6 00:08:32 EET 2006

On 2006-12-05 23:54, Michael Iatrou <iatrou at serverhive.com> wrote:

> Το bash είναι ότι πιο απλό σε scripting. Αν δεν θες να μάθεις κάτι πιο
> ισχυρό και χρήσιμο, γιατί έκανες την αρχική ερώτηση;

Εχω την εντύπωση ότι η αρχική ερώτηση δεν ήταν τόσο "πώς θα μάθω τη
σύνταξη της `for item in list ; do ... done' σε bash;", αλλά κάτι που
έμοιαζε περισσότερο με "πώς σκατά μπορεί ο Κεραμίδας και θυμάται τα 800
διαφορετικά options της ls(1) σε τουλάχιστον 3 διαφορετικά UNIX;"

Η απάντηση στο δεύτερο είναι "δε μπορεί, αλλά έχει συνηθίσει να ψάχνει
πολύ γρήγορα σε manpages" , και μάλλον δεν έχει σχέση με το πόσο
περίπλοκο είναι το συντακτικό του [insert random shell] :)