find + grep για απαιτητικούς...τεμπέληδες

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Dec 6 10:16:49 EET 2006

Nick Demou wrote:
> ψάχνω για αρχεία των τελευταίων 7 ημερών που
>    ΚΑΙ έχουν στις πρώτες 50 γραμμές την λέξη "ΧΧΧ"
>    ΚΑΙ έχουν οπουδήποτε την λέξη "free"
> (οι λέξεις στην τύχη :-)

find . -type f -mtime -7 -exec sh -c 'head -n 50 {} | grep -q XXX' \; -exec grep -q free {} \; -print

Τώρα η απάντηση στο γενικότερο ερώτημα είναι ότι είναι απλά θέμα
εμπειρίας και εξάσκησης.  Και πάντως μου πήρε κανένα δεκάλεπτο να το
πετύχω το παραπάνω, έριξα μια ματιά στο μαν και της φάιντ και του sh,
και έπαιξα κάμποση ώρα μέχρι να τα κάνω σωστά.

--
Antonis Christofides
+30-2107722840 (work)