Γνώμες για Source Safe και OpenOffice

muz muz at diktio.org
Wed Aug 23 21:46:35 EEST 2006

On Wed, 2006-08-23 at 13:13 +0300, Nick Lekkas wrote:

>    Έχω ήδη στημένο linux μηχάνημα σαν server για άλλες δουλείες
> proxy/firewall, web server (Development) Database(Development) οπότε ναι το
> server κομμάτι θα το βάλω εκεί ....Ελπίζω να υπάρχει κάτι για Windows
> GUI....

Όπως σου απαντήσανε και παραπάνω, υπάρχει το tortoise svn το οποίο
δουλεύει μια χαρά. Βέβαια θα είναι καλό να στήσεις το server στο linux
box σου.

>    H γλώσσα προγραμματισμού για Windows Application που γράφουμε είναι το
> .NET 2005. Τι συμβατότητα έχει με το SubVersion....?

Κανένα. Έχω δουλέψει με αυτόν το συνδιασμό χωρίς να παρουσιάζεται
πρόβλημα. Στο tortoise πάντως σου λέει οτι υπάρχει πρόβλημα με τα αρχεία
που αρχίζουν με ".". Υπάρχει μια πατσαρισμένη έκδοση αλλά δεν τη
συνιστούν. Εγώ δε συνάντησα πρόβλημα καθώς δουλεύω σε .net2 (αυτό είναι
το 2005;) και χρησιμοποιώ την επιλογή "open website" στο Visual Studio,
έτσι δεν χρειάζεται να έχω στο repository τα project files τα οποία
ούτως ή άλλως μου δημιουργούσαν προβλήματα στα web projects.

>    Όσο για το OpenOffice έχω ακούσει ότι έχει σοβαρό πρόβλημα συμβατότητας
> με το Microsoft. Και ότι το Calc τα πράγματα είναι ελαφρώς καλύτερα.....
>    Τις επόμενες μέρες θα τα κάνω test όλα αυτά και θα σας πω και τις
> εντυπώσεις....

Γενικά δεν έχω αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα με το OpenOffice, με
εξαίρεση τις μακροεντολές.

Επίσης μια πρόταση: Όντας πολύ φίλος του linux (και ιδιαίτερα του Gnome
- βίτσια είναι αυτά), υπέφερα όταν έπιασα τη δουλειά και αναγκάστηκα να
δουλεύω σε Win λόγο Visual Studio/.NET και Windows Server. Πρόσφατα
κατάφερα επιτέλους να απεγκλωβιστώ από τα άτιμα (σχεδόν). Το μόνο που
χρειάζεσαι είναι ένα γρήγορο επεξεργαστή και αρκετή μνήμη.
Χρησιμοποιώντας Virtualization (software και όχι hardware) έφτιαξα ένα
Windows Virtual machine το οποίο είναι ταχύτατο και στο οποίο κάνω όλο
το development σε .νετ όπως και πριν. Κατά τα άλλα είμαι σε περιβάλλον
Ubuntu. Βέβαια χρειάζεσαι ένα καλό υπολογιστή. Ο δικός μου είναι ένας
δυπήρηνος AMD 3800 me 2 GB μνήμη, αν και με τους καινούριους
επεξεργαστές που υποστηρίζουν hardware virtualization τα πράγματα θα
είναι ακόμη καλύτερα.