RE: Γνώμες για Source Safe και OpenOffice

Nick Lekkas nlekkas at gmail.com
Wed Aug 23 18:48:46 EEST 2006

  Πρέπει να πω ότι με σώσατε.....Πολύ καλό το Trac..... Πήγα να στήσω
Bugzilla αρχικά αλλά δεν μου έπαιξε.....Το πακέτο που έχει για το debian
είναι broken... και όταν κάνεις αναζήτηση ...χτυπάει ένα SQL error...
Τεσπά... Αυτό εδώ το Trac φαίνεται πολύ καλύτερο....
   Αυτό που σκέφτομαι δεν είναι να εγκαταλείψω την πλατφόρμα των Windows για
εφαρμογές. Απλά σκέφτομαι όπου μπορώ να βάλω open source πραγματα... να το
κάνω... Είναι πραγματικά παιδία πεταμένα λεφτά στην Microsoft.... Όσοι
ασχολούνται με μηχανογραφήσεις ξέρουν γιατί ποσά μιλάω..
   Για να τεστάκια μου θα σας κρατάω ενήμερους ....