Γνώμες για Source Safe και OpenOffice

Balaskas Evaggelos ebalaskas at ebalaskas.gr
Wed Aug 23 12:28:57 EEST 2006

Nick Lekkas wrote:
> Καλημέρα στην σεβαστή κοινότητα....

Καλημέρα, ζητάς προγράμματα για windows σε λίστα για linux!!!
ίσως θα έπρεπε να αναζητήσεις κάποια διαφορετική λίστα, μιας και
εδώ προσπαθούμε να βοηθήσουμε (και να βοηθηθούμε) σε απορίες &
προβλήματα πάνω σε linux.

Μιας όμως και έκανες τον κόπο και έστειλες email για opensource
projects ...

>    Θέλω να βγάλω το SourceSafe της Microsoft  και να βάλω κάποιο αντίστοιχο
> GNU πρόγραμμα για διαχείριση κώδικα. Έχω ακούσει για τον SubVersion και το
> CVS. Δεν θέλω να χάσω την ιστορικότητα του κώδικα μου που έχω στο
> SourceSafe.

svn [0], δεν ξέρω για την ιστορικότητα του SourceSafe.
Θα σου πρότεινα να έβγαζες και τα windows πάντως

> Έχει συμβατότητα με τα της Microsoft ή θα πρέπει να τα μετατρέψω..?
έχει αλλά μπες στο site του openoffice [1] και δες μόνος σου.

[0] http://tortoisesvn.tigris.org/
[1] http://www.openoffice.org/about_us/new.html

- ebal