kubuntu root

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Tue Apr 25 20:24:21 EEST 2006

On Tuesday 25 April 2006 19:42 Giorgos Keramidas wrote:

> Ναι.  Θα καταλάβεις γιατί αυτό είναι απαραίτητο -- όπως όλοι όσοι το
> έχουν ήδη καταλάβει -- όταν θα αρχίσεις να τρέχεις KDE ως root, και θα
> συνειδητοποιήσεις (με καθυστέρηση ελάχιστων δευτερολέπτων) ότι το Linux
> είναι πολύ γρήγορο όταν τρέχει εντολές όπως:
>
> 	ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: ΜΗΝ ΤΡΕΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
> 	1000% ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΚΑΝOYN.
>
> 	# cd /
>         # rm -fr tmp/ *
>
> Ακριβώς επειδή ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΕΝΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ, μπορεί να κάνει τόσο
> καταστροφικές και τόσο ανεπανόρθωτες ζημιές, είναι πολύ καλή ιδέα να ΜΗΝ
> [...]

Και γω βιάστηκα να υποδείξω την απάντηση...
Πάντως πρέπει να προσθέσω ότι το παραπάνω σενάριο που αναφέρεις το 'χω κάνει
όταν ξεκίναγα με το linux σε suse 6.2 :)
Υποθέτω όμως ότι ο καθένας θα πρέπει να είναι υπεύθυνος των πράξεών του :)

Εδώ θα μου επιτρέψετε να σας πω την εμπειρία μου με το (k)ubuntu
Είχα κατεβάσει το ubuntu 5.10, το οποίο εγκατέστησα, χωρίς πρόβλημα
Στη συνέχεια «πέρασα» KDE και έκανα όλα τα απαραίτητα upgrade και dist-upgrade
(μου πήρε βέβαια δύο μέρες - με DSL)

Οφείλω να πω ότι εντυπωσιάστηκα από την ευκολία με την οποία πέρασα από το
suse στο ubuntu (δεν είχα άλλη εμπειρία σε degian-based linux και το φοβόμουν
στην αρχή), και με το πολύ καλό documentation που βρήκα

Τελικά, παρότι για λόγους άσχετους έβαλα και πάλι suse (και βαριέμαι θανάσιμα
να κάνω και πάλι εγκατάσταση και vα ξαναβάλω kubuntu) το σίγουρο είναι ότι
την επόμενη φορά που θα κάνω "format", θα είναι ο πρώτος υποψήφιος

Παρεμπιπτώντως αν κάποιος ενδιαφέται να βοηθήσει (με υποδείξεις - προτάσεις
κλπ) στη μετάφραση του adept, ας ρίξει μια ματιά στο
http://lists.hellug.gr/pipermail/i18ngr/2006-April/003977.html

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».